معرفی انواع ماساژور برقی و دستی

سایت آشنایی با لوازم مهم پزشکی

چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

معرفی انواع ماساژور برقی و دستی

۱۱۷ بازديد

استفاده از بهترین ماساژور برقی و دستی موجود در بازار از عالی‌ترین روش‌های مقابله با خستگی و دردهای ناشی از پشت میز نشینی و گرفتگی عضلانی است. سبک و سیاق زندگی و نوع مشاغل امروزی موجب شده، اغلب افراد بخش قابل توجهی از روز را در پشت میز، کامپیوتر یا فرمان اتومبیل سپری می‌کنند. این امر، فشار زیادی را به نواحی مختلف بدن از جمله گردن، ستون مهره‌ها و کمر وارد می‌کند. 

به جرات می‌توان گفت، امروزه، اغلب افراد از درد و گرفتگی در نواحی یاد شده رنج می‌برند. ماساژورهای برقی و دستی با تسریع جریان خون، روند اکسیژن رسانی به بافت‌ها و ماهیچه‌ها را بهبود بخشیده و خستگی را برطرف می‌کنند. در این مطلب، تلاش خواهیم کرد تا شما را با بهترین ماساژور برقی و دستی موجود در بازار آشنا کنیم.

 

ماساژور بست رست مدل SF-303.1

 

1) ماساژور برقی بیورر مدل MG70

زیبا و کاربردی

ماساژور برقی بیورر مدل MG70

ماساژور برقی بیورر مدل MG70 از طراحی زیبایی برخوردار است. این محصول کاربردی با دارا بودن سه سری مختلف و قابل تعویض برای استفاده بر روی کلیه قسمت‌های بدن ساخته شده است. این دستگاه مجهز به دکمه‌ای است که با فشار دادن آن، پوست بدن در معرض تابش اشعه مادون قرمز قرار گرفته و در حین ماساژ، گرم می‌شود. مجموع عملکرد دستگاه و گرمای حاصل از تابش این نور، برطرف شدن گرفتگی و کوفتگی عضلات را به دنبال دارد. این ماساژور برقی لرزشی از قابلیت عملکرد با سرعت‌های مختلف برخوردار است.

ویژگی‌های ماساژور برقی بیورر مدل MG70

برند بیورر
نوع ماساژ لرزشی
مناسب برای تمام بدن
اشعه مادون قرمز دارد
قابلیت تنظیم سرعت دارد
سری قابل تعویض 3 عدد

 

2) ماساژور کتف و گردن بست رست مدل MX-02NS

با قابلیت استفاده در اتومبیل و منزل

ماساژور کتف و گردن بست رست مدل MX-02NS

ماساژور کتف و گردن بست رست مدل MX-02NS با برخورداری از 8 گوی و 2 برنامه خودکار برای افرادی طراحی شده که از خستگی و گرفتگی نواحی کتف، گردن و کمر رنج می‌برند. بندهای بلند این دستگاه، استفاده از آن را آسان می‌کند. ماساژور کتف و گردن بست رست مدل MX-02NS مجهز به فناوری مادون قرمز است. تابش این اشعه به گرم شدن عضلات و تسریع جریان خون و اکسیژن رسانی در آن‌ها کمک می‌کند. برای استفاده در داخل خودرو، کافی است کابل دستگاه را به فندک اتومبیل متصل کنید.

ویژگی‌های ماساژور کتف و گردن بست رست مدل MX-02NS

برند بست رست
مناسب برای کتف، گردن، شانه، کمر و پا
اشعه مادون قرمز دارد
برنامه خودکار دارد
گوی لغزنده 8 عدد

راهنمای خرید بهترین ماساژور برقی و دستی

با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار، انتخاب بهترین ماساژور برقی و دستی کار ساده‌ای نیست. بنابراین، بهتر است در هنگام خرید به موارد زیر توجه کنید:

  • در هنگام خرید ماساژور به طراحی آن دقت کنید. ارگونومیک بودن محصول، باعث می‌شود که در صورت لزوم به سادگی بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.
  • محصولی را انتخاب کنید که با بودجه شما هماهنگی داشته باشد. خوشبختانه، در حال حاضر، انواع گوناگون این دستگاه با قیمت‌های مختلف در دسترس همگان قرار دارد. گاهی، یک محصول مقرون به صرفه هم می‌تواند از کارایی مورد نظر کاربر برخوردار باشد.
  • به ابعاد و وزن ماساژور توجه کنید. سبک بودن این دستگاه از خسته شدن دست جلوگیری کرده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای دقایقی طولانی‌تر از آن استفاده کنید.
  • جنس دستگاه و ماندگاری آن هم یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید.
  • برخورداری از سری‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا بتوانید نواحی مختلف بدن خود را ماساژ داده و خستگی خویش را به خوبی برطرف کنید.
  • قابلیت شارژ از نکات مهمی است که قابلیت حمل و استفاده آسان از ماساژورهای برقی را تضمین می‌کند.
  • توجه داشته باشید، طول سیم ماساژورهای برقی غیر قابل شارژ باید به اندازه‌ای باشد که به سادگی بتوانید در وضعیت راحتی قرار گرفته و بخش‌های مورد نظر بدن خود را ماساژ بدهید.
  • در هنگام خرید درمارولر به اندازه دستگاه و اندازه سوزن‌ها توجه کنید. به خاطر داشته باشید، هر یک از این مشخصات برای به کار گیری در نواحی ویژه‌ای از بدن در نظر گرفته شده‌اند.
  • درمارولرها را باید در سه جهت افقی، عمودی و اریب بر روی پوست حرکت دهید.
  • به هیچ عنوان، درمارولر را بر روی پوست خود فشار ندهید.
  • پس از هر بار استفاده، لازم است غلتک درمارولر را به مدت 15 دقیقه در الکل طبی غوطه‌ور و ضد عفونی کنید.
  • پیش از به کار بردن درمارولر، پوست خود را به خوبی تمیز کنید.
  • پس از تمیز کردن کامل پوست و پیش از به کار بردن درمارولر، بر روی منطقه مورد نظر از کرم بی‌حسی استفاده کنید.
  • به خاطر داشته باشید، درمارولر یک وسیله کاملا شخصی است؛ بنابراین، هرگز آن را با فرد دیگری به اشتراک نگذارید.
بهترین همزن برقی 2021 کدامند؟
مشاهده کنید!
 

3) ماساژور بدن امسیگ مدل ML72

برای لاغری، درمان و آرامش بخشی

ماساژور بدن امسیگ مدل ML72

ماساژور بدن امسیگ مدل ML72 با بهینه سازی روند گردش خون به ایجاد آرامش، برطرف کردن استرس و رفع گرفتگی و خستگی ماهیچه‌ها کمک می‌کند. کمک به تناسب اندام را نیز می‌توان در فهرست قابلیت‌های این دستگاه طبقه بندی کرد. دستگیره این ماساژور به شیوه‌ای طراحی شده که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. این دستگاه دارای 4 سر توپی است که با روش ضربه‌ای عمل می‌کنند. سبک بودن و برخورداری از سه جفت کلاهک قابل تعویض با قابلیت تنظیم قدرت از اصلی‌ترین وجوه تمایز این دستگاه به حساب می‌آید.

ویژگی‌های ماساژور بدن امسیگ مدل ML72

برند امسیگ
نوع ماساژ ضربه‌ای
مناسب برای تمام بدن
اشعه مادون قرمز دارد
قابلیت تنظیم قدرت ماساژ دارد
سر توپی 4 عدد
کلاهک قابل تعویض 3 جفت

 

4) ماساژور سر AEP مدل head massage

مخصوص تقویت پیاز مو و کاهش سردرد

ماساژور سر AEP مدل head massage

ماساژور سر AEP مدل head massage با تحریک پوست سر به افزایش جریان خون کمک می‌کند. این امر موجب تقویت پیاز مو، کاهش استرس، بهبود سردرد و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. اغلب افراد، از انگشتان خود برای انجام این کار استفاده می‌کنند. با این حال، این ماساژور با کمک 12 عدد میله فلزی استیل مجهز به گوی‌های کروی می‌تواند بدون ایجاد هیچ گونه آسیبی، پوست سر را ماساژ بدهد. کاهش میزان جریان خون در رگ‌های تغذیه کننده پوست سر یکی از دلایل موثر در ایجاد عارضه ریزش مو به حساب می‌آید.

ویژگی‌های ماساژور سر AEP مدل head massage

برند متفرقه
نوع ماساژ حرکتی
مناسب برای سر
میله فلزی استیل مجهز به گوی 12 عدد
 

5) ماساژور سانگ لین مدل SL-222

مقرون به صرفه و کاربردی

ماساژور سانگ لین مدل SL-222

ماساژور سانگ لین مدل SL-222 مجهز به موتور لرزشی بوده و برای تمام بدن طراحی شده است. این محصول با برخورداری از سطحی به مراتب وسیع‌تر از کالاهای مشابه خود می‌تواند بخش بزرگ‌تری از بدن را ماساژ داده و خستگی و گرفتگی آن را برطرف کند. کلاهک‌های سیلیکونی قابل تعویض این دستگاه بسیار نرم بوده و حس بهتری را ایجاد می‌کنند. طراحی این ماساژور به گونه‌ای است که کم‌ترین میزان نیرو را به دست منتقل کرده و از خستگی آن جلوگیری می‌کند. امکان تنظیم قدرت ماساژ هم از مزایای این دستگاه به شمار می‌رود.

ویژگی‌های ماساژور سانگ لین مدل SL-222

برند متفرقه
نوع ماساژ لرزشی
مناسب برای تمام بدن
اشعه مادون قرمز ندارد
قابلیت تنظیم قدرت ماساژ در دو حالت دارد
کلاهک سیلیکونی قابل تعویض دارد

6. ماساژور دی آر اس مدل درمارولر اندازه 1

کمک به افزایش کلاژن سازی پوست

ماساژور دی آر اس مدل درمارولر اندازه 1

ماساژور دی آر اس مدل درمارولر اندازه 1 یک دستگاه درمارولر دستی و خانگی است که به صورت غلتکی عمل می‌کند. این محصول، مجهز به یک غلتک با 540 سوزن بسیار ظریف و میکرونی بوده و طول هر یک از این سوزن‌ها در حدود 0.2 تا 3 میلی متر است. تأثیر قابل توجه این دستگاه بر زیبایی و بهبود کیفیت پوست، نظر کاربران را به خود جلب کرده است. حرکت درمارولر بر روی پوست موجب ایجاد سوراخ‌های بسیار ریزی در سطح پوست شده و روند کلاژن سازی را تحریک می‌کند. این امر در جوان سازی، برطرف کردن چین و چروک‌های سطحی، از بین بردن جای انواع زخم، جوش و ترک پوست موثر است.

ویژگی‌های ماساژور دی آر اس مدل درمارولر اندازه 1

برند دی آر اس
نوع ماساژ حرکتی
مناسب برای تمام بدن
اشعه مادون قرمز ندارد
غلتک مجهز به سوزن‌های میکرونی دارد

7. ماساژور بست رست مدل SF-303.1

یک محصول شیک برای برطرف کردن خستگی

ماساژور بست رست مدل SF-303.1

ماساژور بست رست مدل SF-303.1 از جمله محصولات زیبا و کاربردی است که برای برطرف کردن خستگی، رفع استرس و کاهش گرفتگی عضلانی به کار می‌رود. این دستگاه دارای 10 نوع سری متفاوت است که هر یک از آن‌ها برای ماساژ یکی از بخش‌های بدن کارایی دارند. سبک بودن دستگاه، برخورداری از فناوری اشعه مادون قرمز و قابلیت تنظیم قدرت لرزش از بارزترین وجوه تمایز آن به حساب می‌آید.

ویژگی‌های ماساژور بست رست مدل SF-303.1

برند بست رست
مناسب برای تمام بدن
نوع ماساژ لرزشی
اشعه مادون قرمز دارد
قابلیت تنظیم قدرت در 10 حالت دارد

8) درمارولر دی.آر.اس مدل َAnti-aging

یک محصول عالی برای جوان سازی پوست

درمارولر دی.آر.اس مدل َAnti-aging

درمارولر دی.آر.اس مدل َAnti-aging یک محصول عالی است که برای افزایش کلاژن سازی و مقابله با پیری زودرس به کار می‌رود. این درمارولر 6 در یک با عملکرد منحصر به فرد خود می‌تواند به افزایش استحکام و جلوگیری از افتادگی پوست کمک کند. این محصول، در اصل، مجموعه‌ای از درمارولرهایی است که هر یک برای تحریک کلاژن سازی بخش خاصی از بدن طراحی شده‌اند. اندازه 0.5 میلی متری مجهز به 240 سوزن، برای برطرف کردن چین و چروک سطحی، ریزش مو، درمان لکه‌های پوستی و درخشان کردن پوست به کار می‌رود. اندازه یک میلی متری مجهز به 600 سوزن، برای استفاده بر روی پوست صورت، از بین بردن جای جوش و چروک‌های کم عمق کاربرد دارد. اندازه 1.5 میلی متری مجهز به 1200 سوزن، برای درمان ترک‌های پوستی و جای بخیه استفاده می‌شود. اندازه 2 میلی متری مجهز به 12 سوزن، برای رفع مشکلات عمقی پوست کاربرد دارد.

بهترین دستگاه تست قند خون 2020 کدامند؟
مشاهده کنید!
 

ویژگی‌های درمارولر دی.آر.اس مدل َAnti-aging

برند دی آر اس
مناسب برای تمام بدن
نوع ماساژ حرکتی
اشعه مادون قرمز ندارد
غلتک مجهز به سوزن‌های میکرونی دارد

 

9) ماساژور میمو مدل XY3199

ماساژور سه پایه با ابعاد کوچک

ماساژور میمو مدل XY3199

ماساژور میمو مدل XY3199 یک محصول کوچک و کاربردی است که با استفاده از برق و باتری کار می‌کند. فشار دادن این دستگاه بر روی بدن باعث به کار افتادن موتور آن و ایجاد لرزش می‌شود. این محصول، مجهز به رابط USB بوده و از قابلیت اتصال به پاور بانک و شارژر موبایل برخوردار است. ابعاد کوچک و وزن اندک این دستگاه، حمل و قرار گیری آن را در کیف، اتومبیل یا کشوی محل کار امکان پذیر می‌کند.

ویژگی‌های ماساژور میمو مدل XY3199

برند متفرقه
مناسب برای تمام بدن
نوع ماساژ لرزشی
اشعه مادون قرمز ندارد
وزن 160 گرم
ابعاد 93.4 * 88.9 * 85

10) ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر اندازه 1

میکرونیدلینگ دستی و خانگی

ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر اندازه 1

ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر اندازه 1 یک دستگاه میکرونیدلینگ دستی و خانگی است. این درمارولر دارای غلتکی مجهز به 192 سوزن میکرونی از جنس تیتانیوم است. طول هر یک از سوزن‌ها 0.2 تا 3 میلی متر بوده و با ایجاد سوراخ‌های بسیار ریز و جراحت‌های سطحی به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.

ویژگی‌های ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر اندازه 1

برند زد جی تی اس
مناسب برای تمام بدن
نوع ماساژ حرکتی
مادون قرمز ندارد
غلتک مجهز به سوزن‌های میکرونی از جنس تیتانیوم دارد

11) ماساژور بدن تن زیب مدل Pinch Rolling

مقرون به صرفه و قابل حمل

ماساژور بدن تن زیب مدل Pinch Rolling

ماساژور بدن تن زیب مدل Pinch Rolling یک دستگاه ساده و مقرون به صرفه است که برای برطرف کردن خستگی و گرفتگی عضلانی به کار می‌رود. وزن اندک و ابعاد کوچک این ماساژور به شما کمک می‌کند تا بتوانید آن را در کیف خود حمل کرده و همیشه به همراه داشته باشید.

ویژگی‌های ماساژور بدن تن زیب مدل Pinch Rolling

برند تن زیب
مناسب برای تمام بدن
نوع ماساژ حرکتی، نیشگونی
مادون قرمز ندارد

برای هر نوع ماساژی که قرار است انجام دهید، این 6 نکته بسیار مهم و حیاتی هستند. درمانگر  بیتا الساندرویک شش تکنیک ساده را که اساس همه ی این راهبردهای هستند شرح می دهد. آنها را می توان در بیشتر بخش های بدن، بدون درآوردن و پوشیدن لباس و یا بدون یاری دیگری انجام داد.

در حال انجام ماساژ صورت

1-هولدینگ

هولدینگ یکی از بخش های جدانشدنی از ماساژ است که اگر به درستی تمرین شود می تواند به عنوان تکنیکی قدرتمند و تاثیرگذار مطرح شود که به آرام سازی شما و شریکتان کمک می کند. ما در ابتدای امر هولدینگ را در جایی تمرین می کنیم که تجربه ی درد یا احساس سنگینی شدید در آن مشاهده شده باشد. در ماساژ، هولدینگ می تواند در ابتدای هر مرحله به عنوان بخش مرکزی و تکنیک اولیه مطرح گردد. برای این که این روش تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد باید مرکزیت فکری را مشخص نموده و بر روی آنچه که انجام می دهید تمرکز کنید.

آموزش ماساژ بدن و صورت (رایگان)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.