معرفی چند مدل برتر فشار سنج های دیجیتالی.

سایت آشنایی با لوازم مهم پزشکی

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معرفی چند مدل برتر فشار سنج های دیجیتالی.

۵۹ بازديد


بدون شک کنترل فشار خون یکی از ضروری ترین کارها برای همه ی افراد بعد از سن ۴۰ سالگی است. از آنجا که دستگاه‌های دیجیتالی بدون نیلز به پزشک برای اندازه گیری فشارخون استفاده میشوند،کیفیت و دقت آنها بسیار اهمیت پیدا میکند چون در صورت نشان دادن نتایج اشتباه ممکن است  فرد دچار مشکل شود و اقدامات اشتباهی انجام دهد که بسیار خطرناک است. بنابراین کیفیت مهمتر از سایر ویژگی هاست.

 

1- فشارسنج دیجیتالی OMRON

 

این فشارسنج‌‌‌های دیجیتالی ساخت ژاپن قابلیت اینکه تست‌‌‌های قبلی را تا صدها بار در حافظه ی خود ذخیره کنند دارند و گزارش هشدار فشارخون بالا و آریتمی‌ضربان قلب را نشان میدهد.فشارسنج‌‌‌های دیجیتالی omron یک دستگاه ساده برای نمایش فشار خون بالا و پایین نیستند و انواع مختلفی دارند که شما میتوانید بر اساس نوع ویژگی که میخواهید داشته باشد ان را تهیه کنید ویژگی هایی مانند تنظیم کردن فشارسنج با گوشی همراه و دیدن نتایج ان در اپلیکیشن مخصوص خود.

بررسی چند مدل از فشارسنج دیجیتالی omron

** فشارسنج دیجیتالی بازویی سری M امرون دارای کاف برای سایزهای مختلف:
این فشارسنج دیجیتالی میتواند همزمان برای دو نفر مورد استفاده قرار گیرد و اطلاعات ان‌ها را به طور جداگانه ذخیره کند و می‌تواند تا ۱۰۰ مورد فشارخون‌‌‌های اندازه گیری شده ی قبلی را در خود ذخیره کند.
کاف این وسیله برای افرادی با دور بازوی ۹تا۱۷ اینچ مناسب است.
سری M امرون میتواند علاوه بر هشدار بیماری فشار خون برای ضربان قلب نامنظم نیز هشدار دهد.

** فشارسنج فوق بی صدا مچی امرون سری ۷
این وسیله بسیار سبک است و برای کسانی که بیشتر اهل سفر هستند مناسب است میانگین گیری پیشرفته را دارد و میتواند میانگین ۳بار فشارگیری در ۱۰ دقیقه را نمایش دهد.

** فشارسنج دیجیتالی بازویی بی سیم سری ۱۰
این وسیله میتواند اندازه گیری دقیقی به شما ارائه دهد
این وسیله قابلیت اتصال به تلفن همراه شما را دارد و میتواند تا ۲۰۰ مورد فشارخون اندازه گیری شده قبلی را در خود ذخیره کند و مشخصات ظاهری این فشارسنج یک نمایشگر با زمینه مشکی دارد و اعداد را با نور سفید درشت نشان میدهد که کار را راحت تر میکند.
با توجه به این مطالب همه مدل هایی که نامبرده شد امکانات پایه ای دارند که شامل ذخیره اطلاعات قبلی، هشدار فشارخون بالا و میانگین گیری را دارند اما اگر شما دنبال یک فشار سنج با قیمت مناسب تری هستید میتوانید از سری ۳ امرون که مچی هستند استفاده کنید.

2- فشارسنج دیجیتال RIESTER

تنها فشارسنج اتوماتیک و دیجیتالی بازویی از شرکت ریشتر آلمان مدل Ri champion1725145 است. شرکت ریشتر یکی از دقیق ترین و تخصصی ترین شرکت‌ها در ساخت وسایل و تجهیزات پزشکی است و بسیار معتبراست. این محصول را میتوان هم در خانه و هم در محل کار به صورت غیر حرفه ای نیز استفاده نمود. این فشارسنج قابلیت‌‌‌های زیادی ازجمله دقت بالا،حافظه ذخیره سازی نتایج و سنجش و نمایش ضربان قلب را دارد و همینطور دارای طراحی مدرن و نمایشگری بزرگ و خوانا میباشد.

همچنین شرکت ریشتر علاوه بر تولید مدل دیجیتالی، فشارسنج‌‌‌های آنالوگ پزشکی عمومی‌و بسیار تخصصی ( مانند اکو ) تولید میکند که جزو ۵ برند برتر دنیا می‌باشد.

چند ویژگی فشارسنج دیجیتالی ریشتر

  • عملکرد تمام اتوماتیک
  • دارای کاف دور بازوی استاندارد ۲۲-۳۲سانتی متر
  • دقت سنجش ضربان قلب +۵%
  • نمایشگر صوتی و تصویری
  • دامنه ی سنجش فشار ۰-۲۹۹میلی متر جیوه

3- دستگاه فشارسنج دیجیتال Beurer

 

برخی از دستگاه‌های مچی و بازویی شرکت بیورر آلمان نشان مهر کیفیت را دریافت کرده اند که تا الان تعداد معدودی از دستگاهها در جهان این نشان را دریافت کرده اند. بنابراین شما به عنوان مصرف کننده میتوانید کاملا از استفاده ی این فشارسنج‌ها مطمئن باشید.

بررسی چند مدل از فشارسنج‌‌‌های دیجیتالی بیورر

فشارسنج مچی BC08 بیورر

  • دارای تاریخ و زمان
  • اشتباه در عملیات را نشان میدهد
  • بصورت خودکار خاموش میشود
  • فشارخون را از طریق نبض مچ به صورت تمام اتوماتیک اندازه گیری میکند

فشارسنج مچی BC19 بیورر

  • سخنگو
  • آریتمی‌قلب را نشان میدهد
  • برای دور مچ ۱۴تا۱۹.۵سانتیمتر مناسب است.

فشارسنج مچی BC30 بیورر

  • قابلیت ذخیره ۳سنجش آخر
  • نمایشگری واضح دارد
  • مناسب برای دور مچ ۱۳.۵تا ۱۹.۵
  • نمایشگر تعویض باتری دارد

4- فشارسنج دیجیتالی Citizen

 

فشارسنج مدل CH-452 این برند یکی محصولات شرکت معروف “سیتی زن ژاپن” میباشد.

این محصول سالهاست که در بازار موجود است و فروش بالایی دارد. این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و فشار خون بالا و پایین و ضربان قلب را با فشردن یک دکمه اندازه گیری میکند.

طراحی خاص، کاف کتانی بسیار با کیفیت، تاییدیه کلینیکی ESH از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

این دستگاه با باطری یا آداپتور کار میکند و ۴عدد باطری الکالاین درجه یک نیز در بسته بندی کالا وجود دارد.این دستگاه قابلیت میانگین گیری از ۳اندازه گیری آخر را دارا میباشد.

مدل CH-453 این فشار سنج بازویی کاف نرمی‌دارد، تمام اتوماتیک و استفاده از ان فقط با فشردن یک دکمه و آسان است، میانگین را بعد از 3بار اندازه گیری نشان میدهد و دارای نشانگر ضربان نامتعارف قلب ( آریتمی‌قلبی ) و خطای بدن است.

5- فشارسنج دیجیتال I Health

 

سازنده ی این فشارسنج دیجیتالی شرکت شیائومی‌( Shiaomi ) چین است. این فشارسنج دارای یک پایه ی هوشمند است که توسط یک کابل usb از یک سیم به بازوبند متصل میشود و با نصب اپلیکیشن I health بر روی گوشی خود و فعال کردن بلوتوث فشارسنج و گوشی میتوان این دو را به هم متصل کرد. بازوبند فشارسنج را به بازوی خود ببندید و گوشی را روی پایه ی دستگاه بگذارید به محض قرارگیری دستگاه و متصل شدن میزان فشار خون و اطلاعاتی از ضربان قلب به صورت نمودار روی گوشی شما نمایش داده میشود و میتوانید اطلاعات نمایش داده شده را به پزشک خود نشان دهید.

6- فشارسنج دیجیتالی Welch Allyn

 

فشارسنج دیجیتال ولش آلن ( Welch Allyn ) “به اندازه ی کافی کوچیک هست که تو دست جا بشه!”. این فشارسنج کوچک، همانطوری که از محصولات برند ولش آلن انتظار داریم از دقت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و یک انتخاب هوشمندانه برای پزشکان و بیمارستان‌ها به شمار میرود.دارای یک کاف معمولی بزرگسال و یک کاف بزرگ بزرگسال میباشد.  این فشارسنج بسیار سریع، دقیق، سازگار با سایزهای مختلف کاف و به روز است. دارای رابط USB و باتری با طول عمر بالاست و ویژگی‌‌‌های یک فشارسنج درجه ی یک را برای مشتریان فراهم کرده است.

7- فشارسنج دیجیتال Microlife

 

مدل BP3AG1 این برند فشارسنج، تمام اتوماتیک بازویی است. با فشردن یک دکمه فشارخون شما را اندازه گیری میکند.

فشارسنج‌‌‌های دیجیتالی مایکرولایف از فناوری Fuzzy logic برای تشخیص تورم در فشار خون و سرعت کاهش تورم استفاده میکند.

این فشارسنج دیجیتالی نتایج دقیقی برای اندازه گیری نمایش میدهد چون از روش اسیلمتریک استفاده میکند و دارای 5سال گارانتی از شرکت مدیسا نوین است. در همه ی فشارسنج‌‌‌های دیجیتالی مایکرولایف از فناوری PAD استفاده شده و اگر در طول اندازه گیری فشارخون ضربان نامنظم رخ دهد علامت PAD روی صفحه نشان داده میشود و آریتمی‌ضربان قلب را نیز تشخیص میدهد.

8- فشارسنج دیجیتالی Homedics

 

فشارسنج BPW – ۰۴۰ هومدیک
از زمان آغاز ما در سال ۱۹۸۷، HoMedics یک خط برجسته از محصولات رفاه شخصی را ابداع و اصلاح کرد تا به برند معروف شماره ۱ در ماساژ تبدیل شود. اما ماساژ چیزی نیست که ما انجام بدیم! HoMedics دارای یک خط کامل از محصولات رفاه خانگی هستند که به طور منحصر به فرد برای ارتقا سلامت شما طراحی شده‌اند ؛ از جمله فیلترهای هوا، کمک‌های خواب، ناظران تناسب اندام و چیزهای دیگر.

سنجش اتوماتیک فشار خون با ویژگی‌های استاندارد سنجش از لحاظ بالینی دقت ثابت شده‌است ؛ شاخص مقوله ریسک خوانش‌ها را با سطوح تعریف‌شده توسط موسسه ملی بهداشت ایالات‌متحده، قابل‌حمل و مناسب مقایسه می‌کند ؛ ثبت زمان و تابع میانگین گیری حافظه: نیاز به باتری ۲ ” AAA ” ( که شامل نمی‌شود ).

روش MEASUREMENT در فشارسنج دیجیتالی

وضعیت مانیتور را در همان سطح قلب خود در طول اندازه‌گیری برای اطمینان از خوانش دقیق قرار دهید.
فشار خون با هر تپش قلب تغییر می‌کند و در طول روز نوسان ثابتی دارد.
اندازه‌گیری فشار خون می‌تواند تحت‌ تاثیر موقعیت کاربر، شرایط فیزیولوژیک و عوامل دیگر قرار گیرد. برای بیشترین دقت، ۱ ساعت پس از ورزش کردن، خوردن و نوشیدن یا سیگار کشیدن برای اندازه‌گیری فشار خون صبر کنید.
* قبل از اندازه‌گیری، پیشنهاد می‌شود که شما به مدت ۱۵ دقیقه آرام باشید چون اندازه‌گیری در طول یک حالت استراحت دقت بیشتری خواهد داشت. شما نباید در هنگام گرفتن یک اندازه‌گیری به طور فیزیکی خسته باشید.
* در طول اندازه‌گیری، صحبت نکنید و بازو یا ماهیچه‌های دست خود را حرکت ندهید.
* با دست‌بند به دور مچ دست تان، دکمه استارت / دکمه استاپ را فشار دهید. آرام بنشینید و اجازه دهید مانیتور بقیه کار را انجام دهد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.