مزایای استفاده از بالش شیردهی

سایت آشنایی با لوازم مهم پزشکی

سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

مزایای استفاده از بالش شیردهی

۶۴ بازديد


بالش شیردهی یک محصول فوق العاده کاربردی و چند منظوره برای تمام مادرانی است که چه بصورت طبیعی و چه با استفاده از شیر خشک عمل تغذیه نوزاد دلبند خود را انجام می دهند. از آنجایی که شیر مادر اصلی ترین غذای نوزادان بحساب می آید و نحوه درست تغذیه کردن نوزاد از آن نیز بسیار حائز اهمیت است، بالش های مخصوص این کار طراحی و تولید شده اند که شما می توانید با مراجعه به داروخانه ها و همچنین فروشگاه های فعال در زمینه کودک موفق به خرید بالش شیردهی مورد نظر خود شوید. با تمام این ها در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با یکسری از نکات مهم در خصوص انتخاب و خرید یک بالش شیردهی مناسب آشنا نماییم.

مزایای استفاده از بالش شیردهی

  • راحتی بیشتری در طول بارداری
  • بهتر قرار گرفتن پستان در دهان نوزاد
  • بهبود زخم های ناشی از انجام عمل سزارین
  • اجتناب از ریفلاکس نوزاد
  • کمک به نشستن کودک
  • حمایت از نواحی کمر، گردن و همچنین ستون فقرات نوزاد

نکات مهم هنگام خرید بالش شیردهی

ابعاد و وزن بالش

نخستین نکته ای که به هنگام خرید بالش شیردهی باید به آن توجه کرد، ابعاد و وزن بالش است که هر دو باید در تناسبی کافی با اندام و قدرت تحمل وزن آنان باشد. از طرفی یک بالش شیردهی باید به اندازه ای باشد که سر و گردن نوزاد به راحتی بر روی آن قرار بگیرد و عمل شیردهی به او را برای مادران سهل و آسان کند.

جنس بالش

مورد دوم در خصوص انتخاب و خرید بالش شیردهی مربوط به جنس آن می شود. جنس یک بالش باید از نرمی و لطافت قابل قبولی با توجه به حساس بودن پوست صورت نوزادان برخوردار باشد. فاقد موارد حساسیت زا و آلرژیک بوده و در کل راحتی را برای کودک در حال تغذیه فراهم آورد.

بند قابل تنظیم

ناگفته نماند بسیاری از بالش های شیردهی دارای بندهایی با قابلیت تنظیم اندازه هستند و از این رو شما می توانید به محض پیدا کردن بهترین حالت ممکنه برای شیردهی خود به کودکتان، بندهای آن را سفت کرده و کودک بازیگوش خود را در وضعیت ثابتی برای شیر دادن به وی قرار دهید.

قابلیت شستشوی آسان

بهتر است با توجه به ریخت و پاش های نوزادان در دوران تازه متولد شده خود به سراغ خرید بالش ها و کلا وسایل نوزادی بروید که دارای روکش هستند تا شما بتوانید به محض کثیف شدن، آن ها را مورد شستشو قرار دهید.

قیمت بالش

قیمت بالش شیردهی با توجه به جنس، کیفیت و همچنین نام برند تولید کننده محصول تعیین می شود و این شما هستید که باید با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید، به دنبال خرید بالشی مناسب هم برای مادر و هم برای نوزاد خود باشید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید بالش شیردهی توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصول جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این بالش های شیردهی از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.