برترین مدل های ترازوی وزن کشی 2021 را بشناسید.

سایت آشنایی با لوازم مهم پزشکی

چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

برترین مدل های ترازوی وزن کشی 2021 را بشناسید.

۵۱ بازديد

سلامت یکی از مهمترین موضوعاتی است که هر فردی به آن توجه دارد. وزن و تناسب اندام ارتباط مستقیمی با سلامت فرد دارند و افراد زیادی روزانه وزن خود را اندازه می‌گیرند تا مشخص شود به چه مقدار به وزن آن‎ها اضافه یا کم شده است. همین قضیه باعث افزایش حجم خرید یک ترازوی وزن کشی شده است. وجود چنین دستگاهی در منزل به شخص اجازه می‌دهد روزانه وزن خود را پیگیری کند و در نتیجه زندگی سالمتری را در پیش بگیرد. ترازوهای وزن کشی امروزی دیگر تنها وزن را اندازه نمی‌گیرند بلکه در مدل‎های پیشرفته در کنار آن مواردی مانند مقدار آب بدن، چربی و تراکم استخوان اندازه‌گیری می‎شود.

1) ترازو وزن کشی بیورر Beurer BF800 Digital Scale 

شرکت آلمانی بیورر یکی از مطرحترین برند‎ها در ساخت ترازوهای وزن کشی است. مدل BF800 این شرکت نه تنها وزن بلکه همچنین شاخصهای سلامت مانند مقدار چربی، آب بدن، درصد توده عضلانی و استخوانی را اندازه‎گیری می‎کند. حداکثر وزن قابل تحمل این ترازو 180 کیلوگرم است و علاوه بر نشان دادن وزن به واحد کیلوگرم می‌تواند آن را به پوند و استون تبدیل کند. از امتیازهای این ترازوی دیجیتال نمایشگر نسبتا بزرگ است.

افراد یک خانواده به راحتی می‎توانند از این ترازو استفاده کنند چون 8 حافظه داخلی دارد که وزن هر 8 فرد را می‎تواند به صورت جداگانه ثبت کند. این ترازو پیشرفته با پشتیبانی از فناوری بلوتوث می‎تواند با گوشی هوشمند کاربر در ارتباط قرار بگیرد و تمامی اطلاعات ثبت شده خود را به آن انتقال دهد.

اطلاعاتی از ترازوی وزن کشی بیورر Beurer BF800 Digital Scale

مدل ترازوی وزن کشی BF800
شرکت سازنده Beurer
منبع تغذیه باتری قلمی
نمایشگر LCD با نور آبی
سیستم خاموشی خودکار بله
دقت 100 گرم برای وزن و 0.1 درصد برای کالری
 
 

 

2) ترازو دیجیتال امرن مدل BF511

امرون یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید محصولات الکتریکی است که در بین کاربران این حوزه به خوبی شناخته شده است. افرادی که علاقه‌مند به وزن کشی هستند، می‌توانند با تهیه ترازو دیجیتال امرن مدل BF511 یکی از بهترین ترازوهای بازار را خریداری کنند. استفاده راحت و آسان اولین چیزی است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. از همین رو در هنگام استفاده دیگر دردسر و تأخیر نخواهید داشت و می‌توانید در کمترین زمان ممکن کار خود را انجام دهید. با استفاده از این ترازو می‌توانید وزن خود را به کیلوگرم، پوند و استون وزن کنید.

ترازو دیجیتال امرن مدل BF511 می‌تواند تا حداکثر وزن ۱۵۰ کیلوگرم را به شما نشان دهد که این موضوع بیانگر گستره بالای وزنی است. اما کار این ترازو تنها نشان دادن وزن شما نیست و با توجه به شرایطی که دارید می‌توانید یک سری از شاخص‌های سلامتی را در آن مشاهده کنید. به عنوان مثال میزان چربی، درصد ماهیچه و شاخص BMI (کمبود وزن، اضافه وزن و وزن ایده‌آل با توجه به قد) را به شما نشان می‌دهد. چنین قابلیتی می‌تواند به شما در تنظیم تغذیه برای کاهش یا افزایش وزن کمک بزرگی کند و دیگر نگرانی بابت به خطر افتادن سلامتی خود به دلیل تغییر رژیم غذایی نداشته باشید.

انرژی مورد نیاز ترازو دیجیتال امرن مدل BF511 از طریق باتری‌های لیتیومی تأمین می‌شود که نیازی به استفاد از منبع مستقیم ندارد. همچنین برای کاهش مصرف و سهولت کار کاربران این ترازو مجهز به تکنولوژی خاموشی خودکار است. از ویژگی‌های بارز این دستگاه قیمت مناسب آن با توجه به کیفیت و کارایی است که باعث شده خرید آن مقرون به صرفه باشد. با خرید این محصول می‌توانید اطمینان داشته باشید که یک ترازو با دقت بالا را خریداری کرده‌اید و همه برنامه‌های غذایی و وزنی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

جدول اطلاعات ترازو دیجیتال امرن مدل BF511

ابعاد 30 × 30 × 3 سانتی متر
وزن ۲.۴ کیلوگرم
حداکثر وزن قابل تحمل ۱۵۰ کیلوگرم
منبع تغذیه باتری لیتیومی
قابلیت ذخیره اطلاعات و حافظه دارد
واحدهای اندازه‌گیری کیلوگرم، پوند و استون
نمایشگر دیجیتال دارد
قابلیت نشان دادن شاخص‌های سلامت بله
سیستم خاموشی خودکار دارد

3) ترازو وزن کشی بیورر Beurer BF220 Digital Scale

افرادی که ترازوی وزن کشی شرکت بیورر را خریداری می‌کنند از انتخاب خود پشیمان نمی‌شوند. دوام و کیفیت ساخت محصولات این شرکت تضمین شده است. این شرکت آلمانی با تولید بیش از 120 نوع محصول مختلف در زمینه سنجش سلامت یکی از بهترین برندها در ساخت ترازوی وزن کشی خانگی و تشخیصی است. امروزه در بسیاری از مراکز سلامت و منازل آلمان از تولیدات بیورر استفاده می‎شود. ترازوی وزن کشی BF220 محصول دیگری از این شرکت است که با طراحی عالی، نداشتن خطا و عمر طولانی کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

این ترازوی پیشرفته صفحه نمایش بزرگی دارد تا وزن فرد خوانا نشان داده شود و برخورداری از 10 حافظه داخلی باعث می‎شود تا به خوبی نیازهای حتی یک خانواده پرجمعیت برطرف شود. از ویژگی‎های دیگر این ترازو نشان دادن شاخص BMI است. این ترازو از شیشه‎ای با قطر 8 میلی‎متر ساخته شده است و دو نوار فلزی در دو طرف آن دیده می‎شود که نقش الکتروهای دستگاه را دارند. فرد در زمان قرارگیری روی ترازو و این نواحی به مدت چند ثانیه در معرض جریان برق نامحسوس و بی‌خطر قرار می‎گیرد تا مشخصات فیزیکی بدن او ثبت شود.

بهترین ماشین ریش تراش 2021 کدامند؟
مشاهده کنید!
 

اطلاعاتی از ترازوی وزن کشی بیورر Beurer BF220 Digital Scale

مدل ترازوی وزن کشی BF220
شرکت سازنده Beurer
منبع تغذیه باتری ساعتی
نمایشگر LCD با نور آبی
سیستم خاموشی خودکار بله
دقت 100 گرم برای وزن و 0.1 درصد برای کالری
 
 

4) ترازو وزن کشی بیورر Beurer BG55 Digital Scale

برند بیورر در تولید ترازوهای وزن کشی خود هر کاربری را مد نظر قرار داده است. مدل BG55 این شرکت علاوه بر وزن مواردی مانند مقدار آب بدن، توده چربی و استخوان را اندازه‌گیری می‌کند. حداکثر وزن قابل تحمل این ترازو 150 کیلوگرم است و برخورداری از 10 حافظه داخلی باعث می‌شود افراد زیادی بدون نگرانی وزن خود را اندازه بگیرند و به مرور زمان آن را پیگیری کنند. پشتیبانی از فناوری ضربه‎ای باعث می‎شود کاربر با زدن روی ترازو بتواند آن را روشن کند.

اطلاعاتی از ترازوی وزن کشی بیورر Beurer BG55 Digital Scale

مدل ترازوی وزن کشی BG55
شرکت سازنده Beurer
منبع تغذیه باتری لیتیومی
نمایشگر ال‎سی‎دی با نور آبی
سیستم خاموشی خودکار بله
دقت 100 گرم برای وزن و 0.1 درصد برای کالری
 
 

 

5) ترازو هوشمند یونمای مدل Yunmai 2 

 

ورزش کردن به تنهایی مهم نیست بلکه باید در طول 24 ساعت نسبت به مقدار چربی، وزن و آب بدن خود آگاهی داشته باشید. شرکت استارتاپ چینی یونمای با تولید ترازو هوشمند Yunmai 2 این امکانات را در اختیار شما می‎گذارد. این ترازو هوشمند قادر به برقراری ارتباط با گوشی هوشمند کاربر است و او می‎تواند با نصب اپلیکیشن اختصاصی ترازو اطلاعات دقیقی نسبت به وضعیت جسمانی و تناسب اندام خود به دست آورد.

از ویژگی‎های ممتاز Yunmai 2 می‎توان به محاسبه شاخص BMI، مجهز بودن به حسگر فشار و زیستی وزن کم اشاره کرد. از دیگر امکانات جالب این ترازوی هوشمند توانایی بیدار کردن کاربر توسط ساعت زنگ‎دار است و این ترازو همچنین می‎تواند اطلاعات هواشناسی را در اختیار کاربر بگذارد.

اطلاعاتی از ترازو هوشمند یونمای مدل Yunmai 2

مدل ترازوی وزن کشی Yunmai 2
شرکت سازنده Yunmai
منبع تغذیه باتری
نمایشگر LED
سیستم خاموشی خودکار بله
دقت 0.1
 
 

 

6) ترازو وزن کشی آاِگ AEG PW 5653 BT Bathroom Scales

برند آلمانی AEG یکی دیگر از نام‎های مطرح در تولید ترازوهای وزن کشی است. یکی از تولیدات این شرکت ترازوی حمامی مدل PW 5653 BT است که هوشمند و شیک است. از جمله ویژگی‎های آن می‎توان به حداکثر وزن قابل تحمل 150 کیلوگرم، اندازه‎گیری توده بدنی (BMI)، محتوای آب بدن، توده عضلانی، توده استخوانی اشاره کرد.

شرکت AEG تمامی نیازهای کاربران را مد نظر گرفته است و محصول این شرکت قادر به ارتباط با گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS است. برخورداری از 8 حافظه داخلی به افراد مختلف اجازه می‎دهد تغییرات وزن خود را با این ترازوی وزن کشی دنبال کنند. طراحی غیرلغزنده ترازو به کاربر اجازه می‎دهد در حمام به خوبی از آن استفاده کند.

اطلاعاتی از ترازو وزن کشی آاِگ AEG PW 5653 BT Bathroom Scales

مدل ترازوی وزن کشی PW 5653 BT Bathroom
شرکت سازنده AEG
منبع تغذیه باطری
نمایشگر دیجیتال
سیستم خاموشی خودکار بله
دقت گرم 100

 

بهترین ترازو وزن کشی را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین مارک ترازوی وزن کشی: مارک بیورر (Beurer)، مارک شیائومی (Xiaomi)

حداکثر وزن قابل تحمل: یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید محدوده اندازه‎گیری یک ترازوی وزن کشی است. اکثر ترازوهای موجود در بازار معمولا می‎توانند حداکثر وزنی بین 150 تا 180 کیلوگرم را اندازه بگیرند.

دقت: از ویژگی‎های مهم یک ترازوی وزن کشی که معمولا با گرم نشان داده می‎شود. بدیهی است ترازوی وزن کشی با دقت بالا وزن واقعی شما را دقیق‎تر نشان می‎دهد.

سیستم روشن و خاموشی خودکار: ترازوهای دیجیتال و اکثر نمونه‎های هوشمند با لمس روشن می‎شوند و اگر از آن‎ها بعد از مدت زمان خاصی استفاده نکنید خودکار خاموش می‎شوند. این قضیه در مصرف دستگاه صرفه‎جویی می‎کند.

حافظه: بعضی از مدل‎ها حافظه‎ ذخیره‎سازی داخلی دارند تا بتوانید وزن خود در روزهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

کیفیت ساخت: کیفیت ساخت یا جنس بدنه یک ترازوی وزن کشی از عوامل مهم دیگری است که باید به آن دقت کنید. بعضی از مدل‎ها از شیشه نشکن، پلاستیک یا آلومینیوم ساخته شده‎اند.

نشان دادن BMI :BMI عبارت است از شاخص توده بدنی هر شخص و نسبت قد به وزن او. بعضی از مدل‎ها این شاخص را نشان می‎دهند تا فرد بهتر بتواند به هدف خود برای تناسب اندام برسد.

سخنگو بودن: بعضی از مدل‎های هوشمند به صورت خودکار بعد از قرارگیری روی ترازو وزن را اعلام می‎کنند.

7) ترازو وزن کشی بوش Bosch PPW3300 Digital Scale 

 

شرکت آلمانی بوش از دیگر شرکت‎های رقیب کشور خود عقب نمانده است و علاوه بر تولید لوازم خانگی با کیفیت به ساخت ترازوهای وزن کشی رو آورده است. از جمله محصولات این شرکت در این زمینه می‎توان به ترازوی خانگی PPW3300 اشاره کرد که با طراحی ساده ولی زیبا و رنگ سفیدی که دارد به خوبی کاربر را جذب می‎کند.

بهترین ماساژور برقی و دستی 2020 کدامند؟
مشاهده کنید!
 

این ترازو مجهز به حسگر لرزشی است تا با ضربه کاربر به راحتی روشن شود. اولین ویژگی آن نمایشگر بزرگ است که وزن را واضح و بزرگ نشان می‎دهد. حداکثر وزن قابل تحمل 180 کیلوگرم است و اگر وزنی بیشتر از آن روی ترازو قرار گیرد، پیام خطا نشان داده می‎شود. مجهز بودن به سیستم خاموشی خودکار باعث صرفه‎جویی در مصرف باتری‎ها می‎شود. منبع تغذیه این ترازو یک باتری سکه‎ای است که در پشت آن قرار می‎گیرد و هنگامی که انرژی باتری‎ها در حال تمام شدن است عبارت LO روی نمایشگر ظاهر می‎شود.

اطلاعاتی از ترازو وزن کشی بوش Bosch PPW3300 Digital Scale

مدل ترازوی وزن کشی PPW3300 Digital Scale
شرکت سازنده Bosch
منبع تغذیه 1 باتری سکه‌ای
نمایشگر LCD
سیستم خاموشی خودکار بله
دقت 100 گرم
 
 

 

8) ترازو وزن کشی شیائومی Xiaomi Mi Smart Scale

 

شرکت شیائومی که به واسطه تولید گوشی‎های هوشمند ارزان‎ قیمت ولی ارزشمند شناخته شده است، همچنین در سایر حوزه‎های فناوری فعالیت خود را گسترش داده است. این شرکت در راستای اهداف خود یک ترازوی وزن کشی عالی به اسم Xiaomi Smart Scale ساخته است که جوابگوی نیازهای کاربران خانگی است. بدنه این ترازو شیشه‎ای است و رنگ سفید یک‎دست آن جذابیت خاصی به ترازو می‎بخشد. وزن کاربر توسط ال‎ای‎دی‎های سفید رنگی نشان داده می‎شود و دقت عالی 50 گرمی این ترازو باعث می‎شود وزن خود را دقیق اندازه بگیرید.

این ترازو هوشمند با پشتیبانی از بلوتوث قادر به برقراری با گوشی هوشمند کاربر است و می‎تواند در خود وزن حداکثر 16 نفر را ذخیره کند. کاربران با استفاده از اپلیکیشن Mi Fit شیائومی به قابلیت‎های بیشتری می‎توانند دست پیدا کنند. به عنوان مثال خود ترازو شاخص BMI را محاسبه نمی‎کند ولی استفاده از اپلیکیشن مربوطه این امکان را در اختیار کاربر می‎گذارد. ظاهر این ترازو به شکل مربع و باریک است و گوشه‎ها و لبه‎های بدنه که توسط دستگاه سی‎ان‎اس برش خورده‎اند یک نوع تقارن خاص و ظاهری دایره‎ای شکل دارند.

روی ترازو فقط لوگوی شرکت شیائومی (Mi) دیده می‎شود و بخش بالایی بدنه از استیل منگنز ساخته شده است که علاوه بر دوام و استحکام بالا، قابلیت ارتجاعی دارد. استفاده از شیشه گوریلا گلس باعث محافظت از دستگاه در مقابل ضربات خارجی شده است و از ویژگی‎های متفاوت این ترازو می‎توان مقاومت نسبت به گرد و غبار را نام برد. در کف ترازو پایه‎های پلاستیکی به چشم می‎خورند که مانع لغزش ترازو در زمان اندازه‎گیری وزن کاربر می‎شوند. کف ترازو از جنس پلاستیک ABS است و محصول شیائومی از 4 باتری قلمی استفاده می‎کند. مصرف پایین ترازو باعث می‎شود کاربر تا یک سال نیازی به تعویض باتری‎ها نداشته باشد. جالب است بدانید داخل نمایشگر 161 ال‎ای‎دی قرار داده شده است و این ترازو می‎تواند وزن را در دو واحد کیلوگرم و پوند نشان دهد. استفاده از 4 حسگر این اجازه را به ترازو می‎دهد تا وزن را با دقت بالایی اندازه بگیرد، کافی است یک لیوان آب بخورید و دوباره روی ترازو قرار بگیرید چون وزن شما فرق کرده است!

اطلاعاتی از ترازو وزن کشی شیائومی Xiaomi Mi Smart Scale

مدل ترازوی وزن کشی Mi Smart Scale
شرکت سازنده Xiaomi
منبع تغذیه 4 باتری قلمی
نمایشگر LED
سیستم خاموشی خودکار بله
دقت 50 گرم

 

9) ترازو وزن کشی آی‌هلث iHealth HS6 Digital Scale

 

شرکت آمریکایی iHealth (یاد محصولات اپل افتادید؟) برای افرادی که با مشکل چاقی و اضافه وزن دست و پنجه نرم می‎کنند و می‎خواهند کاهش وزن خود را کنترل کنند محصولی زیبا و هدفمند ساخته است. ترازوی وزن کشی HS6 جزو بهترین‎ها محسوب می‎شود و با حداکثر وزن 180 کیلوگرم تا 10 کاربر می‎توانند از آن به صورت جداگانه استفاده کنند و در حافظه داخلی دستگاه تاریخچه‎ای از تغییرات وزن خود را ذخیره کنند.

این دستگاه وزن کاربر را به کیلوگرم و پوند نشان می‎دهد و علاوه بر وزن شاخص‎های سلامت مانند مقدار آب بدن، چربی، توده عضلانی، استخوانی و BMI را اندازه‎گیری می‎کند. از جمله قابلیت‎های دیگر این ترازو استفاده از سیستم خاموشی خودکار است تا به دنبال پایین آمدن کاربر از روی ترازو در عرض چند ثانیه خاموش شود. HS6 را باید یک ترازو پیشرفته و متفاوت دانست.

اطلاعاتی از ترازو وزن کشی آی‌هلث iHealth HS6 Digital Scale

مدل ترازوی وزن کشی HS6 Digital Scale
شرکت سازنده iHealth
منبع تغذیه باتری
نمایشگر LED
سیستم خاموشی خودکار بله
دقت 0.5 گرم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.